.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گاز در زمستان به هیچ وجه قطع نمی‌شود

فارس: مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: هیچگونه کاهش و توقف تولیدی را در سال جاری در زمستان در هیچ یک از پالایشگاه‌های گاز کشور نخواهیم داشت.

مهدی جمشیدی دانا عصر امروز در بازدید از پالایشگاه‌های پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق در تولید گاز کشور است و بیش از 44 درصد گاز کشور در مجتمع گازی تولید می‌شود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر لزوم تولید حداکثری در پالایشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت پالایشگاه‌های گاز کشور در وضعیت ایده‌آل قرار گرفته و در حال حاضر با حداکثر ظرفیت در 7 شرکت پالایش گاز، مشغول تولید، تصفیه و تزریق به خطوط سراسری انتقال شرکت ملی گاز هستیم.

جمشیدی دانا تصریح کرد: در حال حاضر همه پالایشگاه‌ها بدون هیچ مشکلی با حداکثر ظرفیت در سرویس هستند و هیچگونه دغدغه خاطری در زمینه تولید در هیچ یک از پالایشگاه‌های گاز شرکت ملی گاز نداریم.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت ملی گاز ایران برای تامین گاز مورد نیاز مردم اذعان داشت: همه همکاران ما در حداکثر تلاش هستند که بتوانند ان‌شاء‌الله بدون توقف و کاهش تولید، زمستان سال جاری را سپری کنند و بتوانیم رکورد جدیدی را در استمرار و پایداری تولید در شرکت‌های پالایش گاز در زمستان سال 91 از خود به جای بگذاریم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر لزوم مصرف بهینه گاز بیان کرد: مردم شریف ایران در ارتباط با استفاده بهینه گاز، نهایت دقت را داشته باشند و این را در سال‌های گذشته ثابت کرده‌اند.

جمشیدی دانا اضافه کرد: در سال جاری به خاطر اینکه اعلام شده ما زمستان سردی را در پیش داریم، تاکید ما به عنوان خط مقدم جبهه تولید شرکت ملی گاز در پالایشگاه‌های گاز کشور، به همه هموطنان این است که با بهینه مصرف کردن، ان‌شاء‌الله با کمترین میزان اتلاف انرژی، زمستان سال جاری را سپری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما خوشبختانه در زمینه تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های گاز کشور در تابستان سال جاری اقدامات خوبی را انجام دادیم و این اطمینان را به همه هموطنان می‌دهیم که هیچگونه کاهش و توقف تولیدی را در سال جاری در زمستان در هیچ یک از پالایشگاه‌های گاز نخواهیم داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.